W związku z zaistniałym zagrożeniem spowodowanym rozprzestrzeniającym się koronawirusem prosimy przed przyjazdem do naszych oddziałów o kontakt telefoniczny. Nasza firma pracuje bez zmian i sytuacja nie ma wpływu na realizowanie zleceń. Wszystkie numery telefonów znajdziecie Państwo w zakładce kontakt: https://eneria.pl/kontakt/
Infolinia:
22 201 36 60Eneria / Oferta / Rozwiązania Morskie / Silniki i agregaty morskie / Silniki główne i pomocnicze CAT®
Potrzebujesz oferty lub wsparcia projektowego? Zadzwoń lub napisz do nas:
Agregaty MORSKIE
+48 58 762 84 70marine@eneria.plSkontaktuj się z nami
Silniki napędowe C9.3 ACERT
280 - 355 bkW
1800–2300 obr./min
EPA Tier 3 dla zastosowań komercyjnych, IMO II, EU IW
TA
115.0 mm
149.0 mm
9.3 l
Obrót w lewo
6-rzędowy silnik wysokoprężny o cyklu 4-suwowym
1452.0 mm
945 kg
978.0 mm
1093.0 mm
1122 kg
Silniki napędowe C12
254 - 366 bkW
1800–2300 obr./min
IMO I, IMO II
TA
130.0 mm
150.0 mm
12.0 l
Obrót w lewo
6-rzędowy silnik wysokoprężny o cyklu 4-suwowym
1574.0 mm
1174.0 kg
969.0 mm
1005.0 mm
Silniki napędowe C18 ACERT IMO II
339 - 533 bkW
1800–2100 obr./min
IMO II, IIIA (UE)
TA, TTA
145.0 mm
183.0 mm
18.1 l
Obrót w lewo
6-rzędowy silnik wysokoprężny o cyklu 4-suwowym
1854.0 mm
1814.0 kg
1134.0 mm
1198.0 mm
19312.0 mm
1950.0 kg
1204.0 mm
1300.0 mm
Silniki napędowe C18 ACERT Tier 3
350 - 747 bkW
1800–2300 obr./min
EPA Tier 3 do użytku komercyjnego, IMO II, IW (UE)
TA, TTA
145.0 mm
183.0 mm
18.1 l
Obrót w lewo
6-rzędowy silnik wysokoprężny o cyklu 4-suwowym
1854.0 mm
1814.0 kg
1134.0 mm
1198.0 mm
19312.0 mm
1204.0 mm
1300.0 mm
Okrętowe silniki napędowe C32 ACERT IMO II
492 - 1081 bkW
1600–2300 obr./min
IMO II, IW (UE)
TTA
145.0 mm
162.0 mm
32.1 l
Obrót w lewo
12-cylindrowy widlasty silnik wysokoprężny o cyklu 4-suwowym
2121.0 mm
3152.0 kg
1528.0 mm
1547.0 mm
2284.0 mm
1528.0 mm
1587.0 mm
Okrętowe silniki napędowe C32 ACERT Tier 3
559 - 1342 bkW
1600–2300 obr./min
EPA Tier 3, IMO II, IW (UE)
TTA
145.0 mm
162.0 mm
32.1 l
Obrót w lewo
12-cylindrowy widlasty silnik wysokoprężny o cyklu 4-suwowym
2121.0 mm
3152.0 kg
1528.0 mm
1547.0 mm
2284.0 mm
1528.0 mm
1587.0 mm
Okrętowe silniki napędowe C32 ACERT tier 4 / IMO III
1600-2150 obr./min
Zgodność z normami Certyfikat EPA Tier 4 Final Certyfikat emisji IMO III (wymagany układ SCR)
Zasysanie z doładowaniem i schładzaniem
145.0 mm
162.0 mm
32.1 l
W lewo, patrząc od strony koła zamachowego
12-cylindrowy widlasty silnik wysokoprężny o cyklu 4-suwowym
2130.0 mm
3152.0 kg
1451.0 mm
1507.0 mm
Okrętowe silniki napędowe 3508C
578 - 820 bkW
1200-1600 obr./min
IMO II, IW (UE)
TTA
170.0 mm
190.0 mm
34.5 l
W lewo lub w prawo
Silnik wysokoprężny V8 o cyklu 4-suwowym
2117.0 mm
4960.0 kg
1703.0 mm
1829.0 mm
Okrętowe silniki napędowe 3512C IMOII
955 - 1902 bkW
1200 obr./min, 1600 obr./min, 1800 obr./min
IMO II, IW (UE)
TTA
170.0 mm
190.0 mm
51.8 l
W lewo lub w prawo
12-cylindrowy widlasty silnik wysokoprężny o cyklu 4-suwowym
2590.0 mm
6532.0 kg
2037.0 mm
1904.0 mm
Panele fotowoltaiczne CAT® dostępne od ręki!