Infolinia:
22 201 36 60Eneria / Oferta / Silniki Caterpillar / Osprzęt do silników
Skontaktuj się z nami
Engines
+48 605 056 067 silniki@eneria.plNAPISZ DO NAS
Poniżej mamy przyjemność zaprezentować Państwu gamę osprzętu oferowanego do silników CAT®.
Nasza kadra techniczna jest w stanie dobrać osprzęt odpowiedni do Państwa potrzeb.
Opracowana przez Cat®, najnowsza technologia ograniczania poziomu szkodliwych emisji obejmuje nowe zaślepki wysokoprzepływowe oraz nowy mieszalnik, zaprojektowane w celu obniżenia zużycia płynów eksploatacyjnych. Dozowanie wewnątrzcylindrowe oraz przepustnica dolotu pozwalają regulować gospodarkę cieplną, co eliminuje potrzebę zastosowania układu regeneracyjnego Caterpillar Regeneration System (CRS), a tym samym obniża poziom złożoności silnika. Najnowsza, opracowana przez Caterpillar technologia selektywnej redukcji katalitycznej służąca zwiększeniu wydajności w szerokim spektrum temperatur skutkuje mniejszym obciążeniem dla użytkownika końcowego wynikającym ze zużycia płynów eksploatacyjnych. Zastosowanie technologii DOC-on-DPF (katalizator utleniający do silników wysokoprężnych na filtrze cząstek stałych) pozwoliło uzyskać mniejszy, bardziej kompaktowy zespół. Moduł oczyszczania gazów spalinowych (Clean Emissions Module, CEM) dostępny jest w wersji montowanej na silniku oraz w oddaleniu, w zależności od potrzeb związanych z danym zastosowaniem.
Pojedynczy moduł paliwowy osadzony na silniku łączy w sobie funkcje szeregu elementów, co wyklucza cieknące złącza i zwiększa poziom jakości. Nowa technologia filtrów świecowych eliminuje potrzebę stosowania filtra trzeciego stopnia, a jednocześnie pozwala klientom wymieniać filtry paliwa nawet co 1000 godzin pracy i redukować koszty przez cały okres eksploatacji silnika. Moduł może zostać zamontowany na silniku lub w lokalizacji oddalonej, a pompa zastrzykowa dostępna jest w wersji elektrycznej lub ręcznej.
W całości cyfrowe czujniki w połączeniu z najnowszą generacją zaawansowanych układów sterowania zapewniają lepszą diagnostykę silnika. Zoptymalizowana architektura elektroniczna pozwala optymalizować gęstość mocy i minimalizuje poziom zużycia płynów eksploatacyjnych, przy jednoczesnym spełnieniu norm emisji w szerokim zakresie warunków otoczenia i wysokości, na której silnik pracuje. Dostępne wersje świec żarowych ułatwiają rozruch zimnego silnika. Doskonała integracja i konstrukcja niskoprofilowej wiązki przewodów zbiegających się w jeden, wygodny punkt realizacji połączenia.
Najnowsze, opracowane przez Caterpillar® i zapewniające brak przecieków statycznych wtryskiwacze paliwa Zero-static Leak CR900, w połączeniu z technologią common rail umożliwiającą pracę pod ciśnieniem do 250 MPa, zawierają chronione patentami elementy, które zapobiegają powstawaniu pozostałości stałych powodujących erozję elementów wewnętrznych. Odporność zwiększona trzykrotnie w porównaniu do stosowanych obecnie wtryskiwaczy MEUI-A. Najważniejsze elementy składowe zespołu, na który składają się smarowana olejem pompa tankowania paliwa i wysokociśnieniowa pompa paliwa, smarowane są przy użyciu czystego oleju podawanego pod ciśnieniem.
Stanowiąca fundament dla wszystkich pozostałych elementów, podstawowa architektura silnika obejmująca średnicę cylindra i skok tłoka to klucz do zapewnienia długiej żywotności i niezawodności silnika. Zoptymalizowana konstrukcja kanałów górnego i dolnego płaszcza wodnego w głowicy cylindrów i bloku sinika zapewnia odpowiednie chłodzenie i termiczne zarządzanie spalaniem, co skutkuje wysoką trwałością podstawowych elementów silnika. Popychacze hydrauliczne zapewniają sprawność mechanizmu rozrządu zaworowego przez cały okres eksploatacji i eliminują konieczność ręcznej kalibracji dźwigni zaworów podczas prac serwisowych, dzięki czemu użytkownik końcowy oszczędza czas i fundusze. Niezliczone powtórzenia rygorystycznych symulacji cieplnych i dotyczących konstrukcji silnika pozwoliły uzyskać szczytowe ciśnienie w cylindrze wynoszące 24 MPa przy stopniu sprężania 18:1, co pozwala znajdującym się dalej układom paliwowym i powietrznym zapewniać potrzebną moc bez uszczerbku dla trwałości.
Zintegrowany, bezfiltrowy, pasywny układ wentylacji skrzyni korbowej i odpowietrznik eliminuje konieczność serwisowania i wymiany filtrów, co skutkuje zmniejszeniem zapotrzebowania na czynności serwisowe oraz kosztów po stronie użytkownika końcowego.
Osadzony na silniku, pojedynczy moduł płynów eksploatacyjnych łączy w sobie funkcje 15-20 odrębnych komponentów, dzięki czemu już na etapie projektowania wyeliminowano przeciekające złącza i zwiększono solidność całego silnika. Zintegrowana pompa wody, chłodnica oleju, filtr oleju, termostat oleju i termostaty cieczy chłodzącej. Czas pomiędzy wymianami oleju wydłużony do 1000 godzin dzięki najnowszej technologii filtrów świecowych, opracowanej w celu zwiększenia wydajności filtrowania bez uszczerbku dla zdolności do zatrzymywania zanieczyszczeń. Pozwala to kontrolować całkowite koszty posiadania silnika. Odlewane pod ciśnieniem korpusy filtra oleju dostępne są w wersji montowanej na silniku lub w oddaleniu oraz wyposażone w oznaczenia ułatwiające montaż i instalację. Chroniony patentem mechanizm odprowadzający olej do wnętrza podzespołu z chwilą zdjęcia pokrywy filtra oleju pozwala zachować czystość podczas prowadzenia czynności serwisowych.
Turbina o zmiennej geometrii to moduł konstrukcyjny pozwalający stosować pojedyncze urządzenie odpowiadające wszystkim wymaganiom określonym w krajach o wysokim poziomie regulacji prawnych. Cała moc dużej turbosprężarki przy odpowiedzi czasowej właściwej dla turbosprężarki małej. Zoptymalizowane zużycie paliwa w połączeniu ze zmodernizowanym układem elektronicznym. Niższe koszty zapasów i materiałów szkoleniowych przy wyborze rozwiązań z całego spektrum mocy. Moduł konstrukcyjny zapewniający dodatkową siłę hamującą na potrzeby zastosowania w przyszłości rozwiązań opcjonalnych hamujących silnik.
Tylna przekładnia zębata zmniejsza poziom hałasu i wibracji, zapewniając tym samym cichszą pracę i większy komfort operatora. Dodatkowe możliwości konfiguracyjne dzięki wielu dostępnym obudowom koła zamachowego, z maksymalnie pięcioma położeniami przystawek odbioru mocy: dwoma skierowanymi ku przodowi, dwoma skierowanymi ku tyłowi i jednym umieszczonym u dołu silnika i skierowanym ku przodowi, które można wykorzystać jako złącze sprężarki powietrza lub rozrusznika. Zmiennopozycyjne przystawki odbioru mocy skierowane ku tyłowi, ułatwiające montaż. Klienci mogą w dalszym ciągu korzystać z opcjonalnego rozrusznika zdwojonego, ułatwiającego rozruch zimnego silnika oraz zwiększającego jego możliwości.
Sugerujemy wybranie ustawień plików cookie dla tej witryny. Możesz włączyć lub wyłączyć pliki cookie. Twoje ustawienia będą miały zastosowanie tylko do odwiedzanej witryny. Swoje ustawienia możesz zmienić w dowolnym momencie, powracając na tę stronę i korzystając z linku Cookies.
Pliki cookies niezbędne do zapewnienia optymalnego funkcjonowania naszych stron internetowych. W szczególnościuczestniczą w bezpieczeństwie, ergonomii, wyborze języka i zabezpieczaniu Twojego koszyka. Są zawsze włączone.
Pliki cookie, aby lepiej zrozumieć sposób korzystania z naszej witryny i jej działanie,tworzyć statystyki i ulepszać nasze usługi. Te statystyki mogąbyć wykorzystywane przez naszych partnerów lub przez nas do optymalizacji przeglądania.
Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. przetwarza, jako administrator danych, Państwa dane dotyczące poruszania się po Witrynie poprzez wykorzystywanie plików cookies w tej Witrynie internetowej.
Korzystanie z tych plików cookie ma na celu: poprawienie jakości korzystania z Internetu poprzez identyfikację Państwa za każdym razem, gdy łączą się Państwo z Witryną internetową, i dostarczanie Państwu spersonalizowanych usług dostosowanych do Państwa potrzeb lub umożliwienie Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. prowadzenia badań statystycznych dotyczących korzystania z Witryny internetowej przez użytkowników Internetu.
Klikając przycisk „Zaakceptuj wszystkie pliki cookie”, wyrażają Państwo zgodę na korzystanie z tych plików cookie. W każdej chwili mogą Państwo zmienić preferencje w naszej Witrynie internetowej.
Więcej informacji, w tym na temat zarządzania tymi plikami cookie, można znaleźć w naszej Polityce dotyczącej plików cookie dostępnej tutaj.