Eneria montuje wszystkie generatory wodoru GEH2® EODev we własnym zakładzie produkcyjnym we Francji, testuje je, a także odpowiada za dystrybucję, sprzedaż, uruchamianie, gwarancję i konserwację.
HYBRYDYZACJA ELEKTRYCZNA WODORU
może pracować hybrydowo z innymi jednostkami generacyjnymi oferowanymi przez Eneria CAT. Daje to idealne połączenie, zapewniające ciągłość zasilania. Oprócz oszczędności miejsca i masy, ta hybrydyzacja optymalizuje zarządzanie napędem i mocą łodzi, a tym samym zużyciem energii.
HYBRYDYZACJA SPALINOWO-ELEKTRYCZNA Z H2
Gdy nadal konieczne jest stosowanie oleju napędowego, w szczególności do pokonywania długich dystansów, integracja instalacji wodorowej sprzężonej z jednostką spalinowo-elektryczną pozwala na zeroemisyjną i cichą żeglugę na obszarach chronionych, w pobliżu portów i linii brzegowej.
ŻYCIE NA POKŁADZIE
W przypadku większych statków o dużym zapotrzebowaniu na moc REXH2 może zastąpić tradycyjne generatory do uruchamiania pokładowych systemów, bez emisji gazów cieplarnianych i innych szkodliwych efektów działania.